Junior systeembeheerder / supportdesk medewerker ICT

Solliciteer nu

Junior systeembeheerder / supportdesk medewerker ICT

Wij zijn Candid. Het platform waar ‘s werelds meest veelbelovende talenten in media, creatie en technologie samenwerken om positieve impact te leveren voor ambitieuze merken. Candid bestaat uit een internationaal team van ruim 230 medewerkers verspreid over kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Candid betekent letterlijk ‘open’ en dit merk je overal in onze organisatie. Door hoe onze kantoren zijn ingericht en de korte lijnen, maar bovenal door hoe we met elkaar om gaan. Candid bestaat uit acht agencies, die autonoom opereren maar die hetzelfde Candid DNA delen. Dit zorgt er voor dat we open staan voor elkaars mening, interesses en expertise. Dat maakt ons Candid. 

Voor ons kantoor te Amsterdam zoeken wij een Junior Systeembeheerder ICT.

FULL-TIME · AMSTERDAM

Wat doe je?

Samen met het team ben je verantwoordelijk zijn voor de hele ICT omgeving van de Candid.

Als junior systeembeheerder / supportdesk medewerker ben jij het primaire aanspreekpunt voor de interne eindgebruikers die vragen en/of problemen hebben met de hard- en software op de werkplek. Je maakt eindgebruikers blij met vlekkeloos werkende systemen en lost waar nodig problemen en storingen op bij gebruikers. Daarnaast werk je werk je mee aan het beheer, onderhoud en de ontwikkeling van de verschillende automatiseringssystemen. Ook ben je betrokken bij VOIP telecommunicatie en applicatiebeheer;

• Je onderhoudt genoemde ICT en brengt hierin waar nodig verbeteringen aan;

• Je installeert en vervangt systemen;

• Je bent helpt met bijhouden van documentatie over de automatiseringsomgeving;

• Je faciliteert en support naast de workstations en servers ook de printers en diverse presentatiemiddelen aanwezig binnen de Candid.

Het gaat om een zelfstandige functie binnen een veranderende werkomgeving. Hiërarchisch val je onder de ICT manager.

Je wordt onderdeel van een jong en dynamisch team, werkend vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam.

Jij bent…

Een enthousiaste en talentvolle starter, die passie heeft voor ICT en slagvaardig is. Je bent vooral communicatief, klantgericht en probleemoplossend ingesteld. Daarnaast ben je pragmatisch en flexibel. Uiteraard werk je altijd nauwkeurig en beschik je over een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je hebt oog voor verbetering en je neemt hier het initiatief in.

Wat heb je?

Voor deze functie komen wij graag in contact met een enthousiaste ICT-er die in of naast zijn/haar opleiding al enige kennis heeft opgedaan van IT Microsoft netwerken en onderstaande systemen:

• Windows Server 2012, Windows Server 2019, Active Directory, DFS, Remote Desktop

Werkstations en Microsoft besturingssystemen (Windows 10)

• Kennis op het gebied van back-up faciliteiten (zowel voor fysieke als virtuele systemen)

• TCP/IP gebaseerde WAN en LAN infrastructuren, incl. routers en switches

• Kennis van en ervaring met Office365 is een pré

• Kennis van en ervaring met MacOS / Apple devices is een pré.

• Eerdere (parttime) ervaring in een helpdesk functie of iets soortgelijks is een grote pré.

• bereidheid tot verdere studie en certificering

• goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels

Je wilt je graag blijven ontwikkelen door studie en certificering.

Wat krijg je?

• Een gave job op een toffe werkplek met leuke collega’s

• Zeer dynamisch bedrijf dat volop in ontwikkeling is

• Lunchen, borrelen, uitjes en leuke dingen vieren

• Interne kennissessies met de lekkerste koffie

• Moderne arbeidsvoorwaarden

Enthousiast geworden?