Office Assistant (32-40 uur per week)

Solliciteer nu

Office Assistant (32-40 uur per week)

Werken bij Candid Group betekent werken in een snelgroeiende, dynamische mediaonderneming met een ambitieus team van zo’n 200 gedreven collega’s. De werkvloer is ‘open’ waardoor we snel met elkaar kunnen schakelen. Lijnen zijn kort, de sfeer is informeel. De mensen bepalen het succes!

Candid Group is het grootste onafhankelijke Nederlandse netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus. Op professionele wijze willen wij in contact staan met onze klanten. Voor de vestiging in Rotterdam zijn wij op zoek naar een

 Office Assistant voor 32 tot 40 uur. 

FULL-TIME / PART-TIME · ROTTERDAM

Wat verwachten wij van jou?

Primair ben je hét visitekaartje binnen onze organisatie voor klanten, leveranciers en andere relaties. Je bent verantwoordelijk voor de professionele ontvangst en verzorging van onze gasten. En daar komt meer bij kijken dan het aanbieden van een kopje koffie, want ‘you never get a second chance to make a first impression’. Gezien het hoge service- en kwaliteitsniveau dat wij onze klanten bieden, streven wij er naar dat onze gasten zich letterlijk thuis voelen bij ons.

Je assisteert, waar nodig, onze receptioniste en weet het binnenkomend telefoonverkeer op professionele en servicegerichte wijze af te handelen.

Wat doe je?

Binnen deze functie ben je werkzaam in het office team. Met dit team ondersteun je de organisatie op gehele gebied van office. Het gaat om een veelzijdige en dynamische functie die zowel uitvoerend, organisatorisch als initiërend van aard is.

• Receptiewerkzaamheden en afhandelen van de telefonie telefonische ondersteuning bij afwezigheid van de receptioniste

• Ontvangen van klanten en bezoekers

• Te allen tijde zorgen dat het kantoor er representatief uitziet

• Assistentie verlenen op het gebied van diverse facilitaire zaken als catering, voorraadbeheer, schoonmaak, postafhandeling etc.

• Ondersteuning bieden aan de Office Manager

• Up-to-date houden van het adressenbestand/de contactenlijst

• Je springt bij als er op kantoor een borrel wordt geregeld, een relatiegeschenk moet worden besteld of een presentatieboekje ingebonden moet worden.

• Agendabeheer: je zorgt samen met de receptioniste voor een vlekkeloze planning van onze vergaderruimtes

• Coördineren van afspraken op externe locaties (bijv. meetings, lunches, reserveren restaurants, etc.)

• Medeverantwoordelijk voor de kantoorautomatisering en ervoor zorgen dat deze in goede banen wordt geleid

Jij bent…

Een representatieve, gastvrije collega met MBO+ werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je enige werkervaring in een Office functie en ben je fulltime beschikbaar. Je bent in staat zelfstandig en proactief te werken. Je bent gedreven, stressbestendig, flexibel en hebt oog voor detail. Je hebt een goed beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en bent gewend om te werken met MS Office (Outlook, Word, Powerpoint en Excel). Sta je een beetje stevig in je schoenen en heb je ook nog gevoel voor humor? Dan hebben we een match!

Wat krijg je?

• Een gave job op een toffe werkplek met leuke collega’s

• Lunchen, borrelen, uitjes en leuke dingen vieren

• Zeer dynamisch bedrijf dat volop in ontwikkeling is

• Interne kennissessies met de lekkerste koffie

• Moderne arbeidsvoorwaarden waaronder een flexibel pensioen

Interesse?

Enthousiast geworden? Voor inhoudelijke vragen kun je terecht bij Tess Aertssen. Vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Bianca Alsemgeest. Je kunt ons bereiken op 020 765 1500. Wil je direct solliciteren? Reageer dan nu